torstai 12. elokuuta 2010

Pavlovan kakku


Pavlovan kakku on yksi leipomus jonka tekemistä olen suunnitellut ja lykännyt ja haaveillut että joku päivä vielä sen teen.
Ja Se päivä oli tänään.
Kakku oli juuri niin ihanan makea kun miltä se näyttää ja punaiset sekä valkoiset viinimarjat antoivat juuri sopivalla tavalla kirpeyttä kuten saattoi kuvitella. Eikä kakku ollut lainkaan niin työläs tai vaikea tehdä mitä olin kuvitellut. ja se maistui minullekin joka en pahemmin marengista välitä.
Nyt minun täytyy sitten hakea Ikeasta se lasinen jalallinen kakkualusta lasisella kuvulla jota olen monesti siellä käsissäni pyöritellyt, se on kuin tehty sitä varten että sille laitetaan hattarankevyt pavlovan kakku. Ja minun täytyy nyplätä lautasliinan pidikkeet, etsittävä kevyt vaalea liina pyöreälle keittiön pöydällemme. Sitten katan pöytään pavlovan kakun seuraksi sinipilkulliset kahvikuppimme ja Nautin kahvista sekä kakusta ja kauniista kattauksesta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti